Понеділок

"Виховувати – не значить тільки годувати й пестити, але й дати напрямок серцю і розуму."   Віссаріон БЄЛІНСЬКИЙ


Тема ПОНЕДІЛКА-Моя дитина підліток


Я допоможу вам ознайомитись з психофізіологічним розвитком вашої дитини, проаналізувати помилки, яких найчастіше допускають батьки при спілкуванні з підлітком

1. Ознайомтесь з інформацією про психофізіологічний розвиток дітей підліткового віку 


2. Пропоную переглянути відеофрагмент "Проблеми тінейджерів! Що хвилює підлітків?"  

3. тренуваЛьна вправа "як звертатись до дитини"



4. вправа "недитячі заборони" 

Виконуйте дану вправу разом з усіма членами вашої сім' ї.Один учасник сідає на стілець. Всі інші учасники по одному підходять до нього і говорять, що вони йому забороняють робити, – те, що учасники найчастіше говорять своїй дитині. При цьому стрічкою зав’язують ту частину тіла, якої стосується заборона. Наприклад: «Не кричи!» – зав’язується рот, «Не бігай» – зав’язуються ноги і т.д.
Після того як висловляться всі учасники, тому, котрий сидить, пропонується встати. Так як він не зможе встати, то його потрібно розв’язати. Для цього кожен учасник підходить до стрічки, яку зав’язав, і знімає заборону і при цьому говорить, що робити можна. Таким чином, суть заборони залишається. Наприклад: «Не кричи – говори спокійно».
Рефлексія учасника, який грав роль дитини:
– Що ви відчували, коли «батьки» сковували, обмежували вашу свободу?
– Обмеження руху якої частини тіла ви відчули найбільш гостро?
– Які почуття були у вас, коли вам запропонували встати?
– Що хотілося розв’язати в першу чергу?
– Що ви відчуваєте зараз?
Рефлексія учасників, які грали роль дорослого:
Що ви відчували, коли бачили знерухомлену дитину?
– Що вам хотілося зробити?
– Чи легко знайти слова, що дозволяють переформулювати заборону?
– Що ви відчуваєте зараз?

Вітаю, ви завершили перший день нашого віртуального "ТИЖНЯ ПСИХОЛОГІЇ"
пропоную перейти далі 

Немає коментарів:

Дописати коментар