"Виховувати – не значить тільки годувати й пестити, але й дати напрямок серцю і розуму." Віссаріон БЄЛІНСЬКИЙ
Я допоможу вам ознайомитись з психофізіологічним розвитком вашої дитини, проаналізувати помилки, яких найчастіше допускають батьки при спілкуванні з підлітком
1. Ознайомтесь з інформацією про психофізіологічний розвиток дітей підліткового віку 

3. тренуваЛьна вправа "як звертатись до дитини"
4. вправа "недитячі заборони"
Виконуйте дану вправу разом з усіма членами вашої сім' ї.Один учасник сідає на стілець. Всі інші учасники по одному підходять до нього і говорять, що вони йому забороняють робити, – те, що учасники найчастіше говорять своїй дитині. При цьому стрічкою зав’язують ту частину тіла, якої стосується заборона. Наприклад: «Не кричи!» – зав’язується рот, «Не бігай» – зав’язуються ноги і т.д.
Після того як висловляться всі учасники, тому, котрий сидить, пропонується встати. Так як він не зможе встати, то його потрібно розв’язати. Для цього кожен учасник підходить до стрічки, яку зав’язав, і знімає заборону і при цьому говорить, що робити можна. Таким чином, суть заборони залишається. Наприклад: «Не кричи – говори спокійно».
Рефлексія учасника, який грав роль дитини:
– Що ви відчували, коли «батьки» сковували, обмежували вашу свободу?
– Обмеження руху якої частини тіла ви відчули найбільш гостро?
– Які почуття були у вас, коли вам запропонували встати?
– Що хотілося розв’язати в першу чергу?
– Що ви відчуваєте зараз?
Рефлексія учасників, які грали роль дорослого:
– Що ви відчували, коли бачили знерухомлену дитину?
– Що вам хотілося зробити?
– Чи легко знайти слова, що дозволяють переформулювати заборону?
– Що ви відчуваєте зараз?
Вітаю, ви завершили перший день нашого віртуального "ТИЖНЯ ПСИХОЛОГІЇ"
пропоную перейти далі
Немає коментарів:
Дописати коментар